Sunday, August 21, 2011

penghujung cintaku

video

Lirik Lagu Pasha Penghujung Cintaku (feat. Adelia)

berakhir sudah pencarian cintaku
jiwa ini tak lagi sepi, hati ini tlah ada yang miliki
tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menikahimu, aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

tiba diriku di penghujung mencari cinta
hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu (kepadamu)
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
wooo aku akan menikahimu, oh aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

nananana nananana nananana nananana
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
seumur hidupmu

sepasang kurung biru

den suko sgt lgu ni...tiap kali nk raya, msti dgr lagu ni..

video

Thursday, August 18, 2011

rs nk mkn jagung bakarrrr

nk mkn niii....



Wednesday, August 10, 2011

tiga kata

lirik tiga kata - KRU

Wo ai ni
I love you
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar

Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo
Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut

Mungkinkah kerna kita dah terlalu selesa
Keintiman seolah semakin hambar
Dari gerak gaya
Hingga ke tutur kata
Tak menggambarkan cinta

Wo ai ni
I love you
Aku cinta padamu
Tiga kata paling bermakna
Tapi jarangnya didengar

Naan unnai kathalikaraen
Saranghaeyo
Aishiteru
Tiga kata paling menyentuh
Tapi jarangnya disebut

Katakan aku cinta
Aku cinta kamu
Katakan aku cinta
Aku cinta kamu
Walaupun kita saling
Sayang satu sama lain
Tapi kenapa sukar meluahkan rasa
Mungkin mereka tahu
Andainya hari esok
Kita tidak terpisah

video

Monday, August 8, 2011

popia nestum

assalamualaikum sumer...
kali ni fiza nk share cara2 nk buat resepi popia nestum..bnde yg plg sng utk dibuat..hehe..fiza ske buat bnde yg mudah2 je,xcomplicated...rs pon best..

bhn2 yg diperlukan:
kulit popia
lidi/straw utk gulungkan popia tu
nestum
gula

cara nk buat:
sonang ajo..jom tgk cara fiza buat..


mula2, gulungkan kulit popia mcm yg fiza buat kt ats tu...guna lidi satay/straw..tp fiza gne lidi satay je..
kt hujung tu, sapu la sket ngn air masak, utk lekatkan hjg kulit popia tu...kalau tak,terbukak lak time nk goreng nnti...


bile dh gulung, jd cmni la...


then, potong kecik2 ikut suke hati la korg nk potong cmno...fiza potong mcm kt ats...


lps tu goreng dlm myk yg panas...smpi kuning keemasan...agk2 la..

sementara tu, korg blend nestum dan gula...fiza main agk2 je ltk byk mane nestum ngn gula...korg agk2 la,jgn ltk byk sgt gula, nnti manis teramat lak....


bile dh siap goreng, korg gaul la ngn gula n nestum yg dh diblender td tu...
taraa,dh siap dh..sng je kn???

Monday, August 1, 2011

instant camera





pic : from google

teringin la nk ade kamera mcm ni...